Sciact
  • EN
  • RU

Do General Practices of Management Play Role as Drivers for Employee Job Satisfaction in Pakistani Entrepreneurial Companies? Научная публикация

Журнал Экономика региона (Economy of Region)
ISSN: 2072-6414 , E-ISSN: 2411-1406
Вых. Данные Год: 2017, Том: 13, Номер: 1, Страницы: 196-203 Страниц : 8 DOI: 10.17059/2017-1-18
Ключевые слова Employee job satisfaction; Employee participation; Employee- management relationship; Entrepreneurship; Leadership and top management support; Total quality management
Авторы Полбицын Сергей Николаевич 1,2 , Abidullah А 1
Организации
1 Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б.Н. Ельцина
2 Institute of Economics of the Urals Branch of the Russian Academy of Sciences
Библиографическая ссылка: Polbitsyn S.N. , Abidullah A.
Do General Practices of Management Play Role as Drivers for Employee Job Satisfaction in Pakistani Entrepreneurial Companies?
Экономика региона (Economy of Region). 2017. V.13. N1. P.196-203. DOI: 10.17059/2017-1-18 WOS Scopus РИНЦ OpenAlex
Идентификаторы БД:
Web of science: WOS:000401304900018
Scopus: 2-s2.0-85016206676
РИНЦ: 28807330
OpenAlex: W2599327686
Цитирование в БД:
БД Цитирований
РИНЦ 1
Альметрики: