Sciact
  • EN
  • RU

Социокультурные предикторы серийного поведения предпринимателей и их влияние на создание инновационной продукции Full article

Journal Журнал Сибирского федерального университета. Гуманитарные науки
ISSN: 1997-1370 , E-ISSN: 2313-6014
Output data Year: 2022, Volume: 15, Number: 7, Pages: 930-943 Pages count : 14 DOI: 10.17516/1997-1370-0898
Tags innovative products; regional innovations; serial behavior; serial entrepreneurship; Siberian Federal District; sociocultural predictor; technological entrepreneurship; the effectiveness of serial entrepreneur; the problem of regional differentiation
Authors Glukhikh Pavel Leonidovich 1
Affiliations
1 Центр региональных компаративных исследований Институт экономики Уральского отделения РАН

Funding (1)

1 Российский научный фонд 20-78-00063
Cite: Глухих П.Л.
Социокультурные предикторы серийного поведения предпринимателей и их влияние на создание инновационной продукции
Журнал Сибирского федерального университета. Гуманитарные науки. 2022. Т.15. №7. С.930-943. DOI: 10.17516/1997-1370-0898 Scopus РИНЦ
Dates:
Submitted: Dec 21, 2021
Accepted: Apr 19, 2022
Identifiers:
Scopus: 2-s2.0-85132345466
Elibrary: 49268078
Citing:
DB Citing
Scopus 1
Altmetrics: