Социокультурные предикторы серийного поведения предпринимателей и их влияние на создание инновационной продукции Full article
Journal |
Журнал Сибирского федерального университета. Гуманитарные науки
ISSN: 1997-1370 , E-ISSN: 2313-6014 |
||
---|---|---|---|
Output data | Year: 2022, Volume: 15, Number: 7, Pages: 930-943 Pages count : 14 DOI: 10.17516/1997-1370-0898 | ||
Tags | innovative products; regional innovations; serial behavior; serial entrepreneurship; Siberian Federal District; sociocultural predictor; technological entrepreneurship; the effectiveness of serial entrepreneur; the problem of regional differentiation | ||
Authors |
|
||
Affiliations |
|
Funding (1)
1 | Российский научный фонд | 20-78-00063 |
Cite:
Глухих П.Л.
Социокультурные предикторы серийного поведения предпринимателей и их влияние на создание инновационной продукции
Журнал Сибирского федерального университета. Гуманитарные науки. 2022. Т.15. №7. С.930-943. DOI: 10.17516/1997-1370-0898 Scopus РИНЦ
Социокультурные предикторы серийного поведения предпринимателей и их влияние на создание инновационной продукции
Журнал Сибирского федерального университета. Гуманитарные науки. 2022. Т.15. №7. С.930-943. DOI: 10.17516/1997-1370-0898 Scopus РИНЦ
Dates:
Submitted: | Dec 21, 2021 |
Accepted: | Apr 19, 2022 |
Identifiers:
Scopus: | 2-s2.0-85132345466 |
Elibrary: | 49268078 |
Citing:
DB | Citing |
---|---|
Scopus | 1 |