Sciact
  • EN
  • RU

Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study Full article

Conference VII Международная научно-практическая конференция «Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития» в рамках мероприятий региональной площадки Московского академического экономического форума
14-14 May 2024 , ФГБОУ ВО Уральский государственный экономический университет, г. Екатеринбург
Source Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.)
Compilation, Екатеринбург: УрГЭУ. 2024. 227 c. РИНЦ
Output data Year: 2024, Pages: 100-104 Pages count : 5
Tags consumer behavior; strategic management; market development strategy; national behavioral characteristics; consumer behavior management
Authors Kulkova I.A. 1 , Aliteesa S. 2
Affiliations
1 Institute of Economics of the Ural Branch of RAS
2 Ural State University of Economics

Funding (1)

1 Министерство науки и высшего образования РФ 0327-2024-0009

Abstract: The article is devoted to the consumer behavior analysis using the characteristics of Uganda as an example. The element of novelty is the adaptation of a schematic representation of consumer behavior. Recommendations for implementing a market development strategy in Uganda are also provided.
Cite: Kulkova I.A. , Aliteesa S.
Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study
In compilation Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.). – Екатеринбург: УрГЭУ., 2024. – C.100-104. РИНЦ
Dates:
Submitted: May 13, 2024
Accepted: Jul 2, 2024
Published print: Sep 30, 2024
Identifiers:
Elibrary: 74529969
Citing: Пока нет цитирований