Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study Full article
| Conference | 
                                    VII Международная научно-практическая конференция «Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития»  в рамках  мероприятий региональной площадки Московского академического экономического форума 14-14 May 2024 , ФГБОУ ВО Уральский государственный экономический университет, г. Екатеринбург  | 
                            ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Source | Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.) Compilation, Екатеринбург: УрГЭУ. 2024. 227 c. РИНЦ  | 
                            ||||
| Output data | Year: 2024, Pages: 100-104 Pages count : 5 | ||||
| Tags | consumer behavior; strategic management; market development strategy; national behavioral characteristics; consumer behavior management | ||||
| Authors |         
                
     | 
                        ||||
| Affiliations |     
  | 
                        
Funding (1)
| 1 | Министерство науки и высшего образования РФ | 0327-2024-0009 | 
                            Abstract:
                            The article is devoted to the consumer behavior analysis using the characteristics of Uganda as an example. The element of novelty is the adaptation of a schematic representation of consumer behavior. Recommendations for implementing a market development strategy in Uganda are also provided.
                        
                    
                
                        Cite:
                                Kulkova I.A.
    ,        Aliteesa S.
    
Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study
In compilation Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.). – Екатеринбург: УрГЭУ., 2024. – C.100-104. РИНЦ
                    
                    
                                            Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study
In compilation Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.). – Екатеринбург: УрГЭУ., 2024. – C.100-104. РИНЦ
                            Dates:
                            
                                                                    
                        
                    
                    | Submitted: | May 13, 2024 | 
| Accepted: | Jul 2, 2024 | 
| Published print: | Sep 30, 2024 | 
                        Identifiers:
                            
                    
                    
                                            | Elibrary: | 74529969 | 
                            Citing:
                                Пока нет цитирований