Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study Full article
Conference |
VII Международная научно-практическая конференция «Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития» в рамках мероприятий региональной площадки Московского академического экономического форума 14-14 May 2024 , ФГБОУ ВО Уральский государственный экономический университет, г. Екатеринбург |
||||
---|---|---|---|---|---|
Source | Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.) Compilation, Екатеринбург: УрГЭУ. 2024. 227 c. РИНЦ |
||||
Output data | Year: 2024, Pages: 100-104 Pages count : 5 | ||||
Tags | consumer behavior; strategic management; market development strategy; national behavioral characteristics; consumer behavior management | ||||
Authors |
|
||||
Affiliations |
|
Funding (1)
1 | Министерство науки и высшего образования РФ | 0327-2024-0009 |
Abstract:
The article is devoted to the consumer behavior analysis using the characteristics of Uganda as an example. The element of novelty is the adaptation of a schematic representation of consumer behavior. Recommendations for implementing a market development strategy in Uganda are also provided.
Cite:
Kulkova I.A.
, Aliteesa S.
Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study
In compilation Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.). – Екатеринбург: УрГЭУ., 2024. – C.100-104. РИНЦ
Market development strategy implementation based on the consumer behavior characteristics studying: Uganda case study
In compilation Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития = Management and Entrepreneurship in the Sustainable Development Paradigm (MESDP–2024): материалы VII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14 мая 2024 г.). – Екатеринбург: УрГЭУ., 2024. – C.100-104. РИНЦ
Dates:
Submitted: | May 13, 2024 |
Accepted: | Jul 2, 2024 |
Published print: | Sep 30, 2024 |
Identifiers:
Elibrary: | 74529969 |
Citing:
Пока нет цитирований